Címkék

2011. július 7., csütörtök

ÉN ELMENTEM A VÁSÁRBA

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Tyúkot vettem a vásárban félpénzzel.
Tyúkom mondja: kit-rá-kotty,
Kárikittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Kakast vettem a vásárban félpénzzel.
Kakas mondja kukurikú
Tyúkom mondja: kit-rá-kotty,
Kárikittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Libát vettem a vásárban félpénzzel.
Libám mondja gi-gá-gá
Kakas mondja kukurikú
Tyúkom mondja: kit-rá-kotty,
Kárikittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.


Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Disznót vettem a vásárban félpénzzel.
Disznóm mondja röf-röf-röf
Libám mondja gi-gá-gá
Kakas mondja kukurikú
Tyúkom mondja: kit-rá-kotty,
Kárikittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Lovat vettem a vásárban félpénzzel.
Lovam mondja nyih-ha-ha
Disznóm mondja röf-röf-röf
Libám mondja gi-gá-gá
Kakas mondja kukurikú
Tyúkom mondja: kit-rá-kotty,
Kárikittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Tehenet vettem a vásárban félpénzzel.
Tehén mondja bú
Lovam mondja nyih-ha-ha
Disznóm mondja röf-röf-röf
Libám mondja gi-gá-gá
Kakas mondja kukurikú
Tyúkom mondja: kit-rá-kotty,
Kárikittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Halat vettem a vásárban félpénzzel.
Halam mondja...
Tehén mondja bú
Lovam mondja nyih-ha-ha
Disznóm mondja röf-röf-röf
Libám mondja gi-gá-gá
Kakas mondja kukurikú
Tyúkom mondja: kit-rá-kotty,
Kárikittyom, édes tyúkom,
Elfogyott a fél pénzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése