Címkék

2011. április 14., csütörtök

NAP SÜT, KÉK AZ ÉG

Nap süt, kék az ég, zöld a pázsit,
Ág lomb, hívogat, szinte csábít,
Hát jöjj, csak, no jöjj, állj a sorba,
És fújjuk együtt: tralallallala!

Mint fürge méh, a képzelet,
Mely emlék-mézet gyűjtöget,
Bejárja mind, mi kedves volt,
És szebbnek látja, még mint volt:

refr.
Hát jöjj, csak, no jöjj, állj a sorba,
És fújjuk együtt:trallalallala!

Nincs messze már a kedves táj,
hol dallal vár sok kis madár,
a völgybe le a csúcsra fel,
oly könnyű szívvel énekelsz.

refr.
Hát jöjj, csak, no jöjj, állj a sorba,
És fújjuk együtt:trallalallala!

5 megjegyzés:

  1. vmi hasonlo remlik meg ebben a dalban:

    "a volgybe le , a csucsra fel, oly konnyu szivvel érkezel..."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,én is így tudom:könnyű szìvvel ÉRKEZEL😊

      Törlés
  2. nekem rémlett belőle a "nincs messze már..." rész, de így már teljes a kép... köszi :D

    VálaszTörlés
  3. Amerre lép a kis csapat, nagy búzatábla bólogat, A sok kalász azt suttogja, itt egy se' vénül meg soha...

    VálaszTörlés
  4. Köszi,hogy megosztottàtok,nemrég énekeltem én is egy kislànynak,közben bàboztam neki hozzà😁imàdta, mondta nekem : mégegyszer☺vagy ötszö

    VálaszTörlés