Címkék

2011. április 25., hétfő

A KAMRÁBAN A LYUKBAN

Cini-cini-cini-cini-cini-cin...

A kamrában a lyukban,
öt pici kisegér
nagy örvendezve hallgatja,
hogy anyjuk mit ígér.

Ki jó és még nem álmos,
az bálba mehet ám,
Mert nincs itthon a kandúr-pandúr,
mulathatunk lám.

Járjuk a táncot, ma nincs baj odakint,
De jobb, ha halkan daloljuk, hogy cini-cini-cin.
Járjuk a táncot, ma nincs baj odakint,
De jobb, ha halkan daloljuk, hogy cini-cini-cin.

És odafent a polcon
a sok finom falat
a tánc után biz gyorsan eltűnt
egy-két perc alatt.

A bánat legyen másé,
mi ne gondoljunk rá,
-így szólt a papa,
s bátor hangon cincogta hozzá:

Járjuk a táncot, ma nincs baj odakint,
De jobb, ha halkan daloljuk, hogy cini-cini-cin.
Járjuk a táncot, ma nincs baj odakint,
De jobb, ha halkan daloljuk, hogy cini-cini-cin.

Az egérfogó végre
ma senkit el nem ért,
mert épp azt vígan járja körbe
két piciny egér.

A lábuk mégis reszket,
mert elfáradtak rég,
így szól a papa:
-Sipirc haza! Szürkül már az ég.

Vége a bálnak a papa bajsza int.
Egy villanás és tova surran nesztelenül mind.
Vége a bálnak a nap süt odakint,
de valahonnan mégis szol a cini-cini-cin.

Cin-cin-cin
Cin-cin-cin
Cin-cin-cini-cini-cin

9 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt a dalt a blogodon, még annak idején kóruson tanultuk, és most a kisfiamnak szoktam énekelni, de a szövegét már nem tudtam végig. Köszi!
    Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. en is sokaig kerestem en is korussal enekeltem. valaki ismeri a kakadu dalt? karero koalat cipel...

      Törlés
  2. De jó, én is kórussal énekeltem, és most a kislányomnak dúdolom, de a szövegét én is elfelejtettem. Köszi!!! Orsi

    VálaszTörlés
  3. nem emlékszem pontosan a dallamára, de egy videot sem találtam róla :((

    VálaszTörlés
  4. örülök , hogy megtaláltam , szerencsére én is énekeltem annak idején és ma is ezt teszem a kis unokának , de nem így van a szövege, én csak a végét nem tudtam !Szóval így se rossz , de az eredeti : A kamrában a polcon , van sok finom falat , mely eltűnik a tánc közben egy villanás alatt, a bánat legyen másé mi ne gondoljunk rá, mert nincs itthon a kandúr pandúr mulathatunk lám .
    Járjuk a - ez jó,Vége már a bálnak a papa bajsza int. Egy villanás és nesztelenül tova surran mind.
    Vége már a bálnak a nap süt odakint,
    de valahonnan mégis szol a cini-cini-cin.Cin , cin , cin .!!!!

    VálaszTörlés
  5. Aranyos! Dallamot hol lehet találni? Még sosem hallottam, pedig már én is nagymama vagyok!

    VálaszTörlés
  6. dallam szolmizálva: 1. versszak: szo szo do mi re do do szo do mi szo fa mi mi re mi fa re ti szo la ti do do do la szo. 2. versszak: szo szo do mi re do do szo do mi szo fa mi mi re mi fa re ti szo la ti do do do do do. Refrén: la fa fa fa szo la la szo mi do mi szo szo fa mi re do ti szo la ti do re mi fa szo, la fa fa fa szo la la szo mi do mi szo szo fa mi re do ti szo la ti do do do do do.

    VálaszTörlés
  7. a harmadik dal itt: https://www.youtube.com/watch?v=sGgzFCvNRuA

    VálaszTörlés